El club

Benvinguts

CF TORTOSA EBRE

El Club Futbol Tortosa Ebre naix amb la voluntat de desenvolupar un nou projecte esportiu a Tortosa, impulsat pels dos clubs de futbol històrics i de referència a la ciutat: el Club Deportiu Tortosa i l’Ebre Escola Esportiva.

Un projecte que volem sigui atractiu, modern, competitiu i sostenible de cara al futur, capaç d’il·lusionar els joves, nois i noies, que els agrada el futbol i a l’afició, basat en els valors que aporta l’esport a la societat: formació, respecte, esportivitat, esforç, treball en equip i ambició. A la vegada, procurarem que aquests valors siguin compatibles amb la consecució de l’èxit esportiu en el màxim d’equips i categories del club.

L’Escola de Futbol es la base del nostre projecte esportiu: planifica, organitza i dirigeix el futbol base de l’Entitat. Forma en les tècniques i tàctiques del futbol, forma en valors esportius i prepara a futurs futbolistes que podran tenir continuïtat en el futbol amateur i/o professional.

Us convidem a participar en aquest ambiciós projecte esportiu, inscrivint els vostres fills i filles al CF Tortosa Ebre, la nova referència de qualitat del futbol base a les Terres de l’Ebre.

FUTBOL AMATEUR

El Futbol Amateur es el nivell superior del nostre projecte esportiu, la fase mes competitiva i atractiva de l’Entitat, de cara als Socis i als aficionats al futbol en general. Ha de permetre donar continuïtat als jugadors que, havent acabat la fase formativa al futbol base, volen i tenen aptituds per continuar jugant a futbol en les categories superiors i ha de ser la imatge i referència principal del Club i del nom de la Ciutat a qui representa.

La propera temporada 23/24, iniciarem l’aventura del nou Club Futbol Tortosa Ebre amb tot el futbol base i tres equips amateurs: el Primer equip amateur del Club, jugarà a la categoria Primera Catalana; el Segon equip amateur, filial del primer, jugarà a la categoria Tercera Catalana; i, per últim, l’equip femení amateur que jugarà al Grup Ebrenc de futbol-7 femení, tots ells competiran amb el nom de Tortosa Ebre CF.

Esperem competir i consolidar el futbol amateur al màxim nivell, amb l’objectiu a mig termini de situar al Primer equip en categories superiors, d’acord amb el potencial del Club i de la Ciutat a qui representa.

La unió,........el futur!!!

CF TORTOSA EBRE
2 Entitats històriques
1 Projecte en comú

Amb la fusió del Club Deportiu Tortosa i de l’Ebre Escola Esportiva, el 26 de juny de 2023 neix el nou Club de Futbol Tortosa Ebre 2023, en anagrama Club Futbol Tortosa Ebre-CFTE i nom esportiu Tortosa Ebre CF, culmina el procés d’Unió de les dos entitats, iniciat el 12 de juliol de 2021, amb la creació de la Unió Esportiva Tortosa Ebre-UETE.

Una vegada culminada la unió del futbol base, la fusió de les dos Entitats mitjançant la creació del nou Club, consolida la Unió total i la integració en un sol Club de totes les categories del Club, des dels Patufets fins al Primer equip amateur, amb l’objectiu de construir un gran Club.

Sumar històries i experiències amb la voluntat d’unir i integrar, ens farà grans i ens permetrà fer plantejaments de futur ambiciosos que, per separat, mai els podríem plantejar.

Aquest es el Projecte!!!!!!
Suma’t-hi!!!

Inscripcions temporada